VVV-Venlo, De Koel Krant, seizoen 2021-2022 - november 2021

VVV-VENLO.NL 23 DE KOEL KRANT ( MINI ) KOELKIDS 0-8 jaar - €19,03 Word lid en ontvang vele voordelen zoals : Van 0-3 jaar gratis Twee superleuke activiteiten Hand in hand met je favoriete speler mee het veld op Gratis naar 10 thuiswedstrijden of 50% korting op je seizoenkaart van VVV-Venlo! Lid worden? Met de degradatie naar de Keuken Kampioen Divisie nog vers in het geheugen moet VVV-Venlo opnieuw bouwen aan de toekomst. Dat doet het samen met het grote aantal sponsors dat de club ook na een moeizaam seizoen blijft steunen. Het VVV-Venlo Netwerk staat achter de club en daar is Niels Mulders erg blij mee. De Commercieel Manager legt uit wat de kracht is van het VVV-Venlo Netwerk. Mulders omschrijft het VVV-Venlo Netwerk als een hechte en intieme busi- nessclub die de afgelopen jaren flink is uit- gebreid. De businessclub groeide van zo’n tweehonderd bedrijven naar een netwerk met ruim vierhonderd bedrijven en dat is volgens Mulders niet voor niets. “Vanuit VVV hebben we wel geïnvesteerd in een stukje kwaliteit met een goed platform en leuke evenementen. Daarnaast hebben we ook geïnvesteerd in de faciliteiten in het stadion en dat blijven we ondanks de de- gradatie naar de Keuken Kampioen Divisie gewoon doen. Want we vinden het belang- rijk dat onze sponsors in ons stadion op een fijne manier samen kunnen komen en kunnen netwerken.” NETWERK MET IMPACT Hoewel VVV zeker gezien de degrada- tie altijd op zoek is naar sponsors, klaagt de club niet over het huidige aantal part- ners. Maar waarom steunen die sponsors de club eigenlijk en wat is de kracht van het netwerk? “Dat is denk ik de toegan- kelijkheid. Alle partners die een zakelijke insteek hebben, komen bij ons echt sa- men tijdens events en thuiswedstrijden. Je komt in onze businesslounge bij wijze van spreken de bakker van om de hoek te- gen, maar ook de directie van onze hoofd- sponsor Seacon Logistics of andere multi- nationals. Het is bij ons dus vrij makkelijk om contacten te leggen omdat de lijntjes heel kort zijn. Voor sommige partners is dat een reden om bij ons in te stappen, maar voor andere partijen geldt bijvoor- beeld weer dat ze iets willen verkopen of hun personeel een leuk avondje VVV wil- len geven.” Daarnaast kan VVV volgens Mulders ook interessant zijn voor bepaal- de marketingdoeleinden. “Gevoelsmatig is VVV nog steeds een hele grote club en we hebben ook de grootste businessclub van Noord- en Midden-Limburg. Met meer dan 130.000 volgers op social media hebben we ook echt impact in de regio. Als je dat afzet tegen het gebied Noord-Limburg, dat zo’n 280.000 inwoners heeft, dan bereik je echt veel mensen.” TROUWE SPONSORS Ondanks een bizar seizoen waarin gevoet- bald werd zonder publiek en waarin VVV degradeerde, kan de club nog altijd rekenen op de trouwe sponsors. “Ik denk dat onge- veer tachtig procent van onze sponsors over hun hart hebben gestreken en ons van alles gunden zonder daar zelf iets voor te- rug te krijgen. Daarnaast zijn we ondanks de degradatie naar de Keuken Kampioen Divisie eigenlijk geen sponsors kwijtge- raakt. Dat is een vorm van loyaliteit waar we als club natuurlijk heel blij mee zijn, dus daarvoor zijn we onze sponsors erg dank- baar. We hopen onze sponsors daar in de toekomst veel voor terug te kunnen geven, maar vanwege corona blijft het natuurlijk allemaal spannend”, aldus Mulders. GOEDE SFEER BINNEN BUSINESSCLUB ÉN IN STADION Hoewel we nog altijd in een onzekere tijd leven, doet VVV er alles aan om binnen de mogelijkheden businessevents te organi- seren en partners te verbinden. Het seizoen werd onlangs afgetrapt met de succesvolle kick-off bij partner Van der Valk Hotel Venlo. “We zijn erg blij dat we weer op een norma- le manier onze evenementen kunnen draai- en, want we merken dat onze partners daar ook echt behoefte aan hebben. Dat zorgt er ook weer voor dat de sfeer binnen de busi- nessclub goed is en de sfeer in het stadion draagt daar absoluut aan bij. Onze zakelijke gasten zien ook dat de sfeer bij thuiswed- strijden geweldig is en daar worden zij na- tuurlijk ook vrolijk van.” Bent u benieuwd wat het VVV-Venlo Netwerk voor uw bedrijf kan betekenen? Stuur dan een mailtje naar commercie@ vvv-venlo.nl . COMMERCIEEL MANAGER NIELS MULDERS “DE TOEGANKELIJKHEID IS DE KRACHT VAN HET VVV-VENLO NETWERK”

RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=